vineri, 1 februarie 2008
Interoptik, 15 ani de activitate
Standul expozitional executat de Cores a mizat pe elemente cromatice si grafice din manualul de brand al clientului, folosindu-se exclusiv culorile rosu si negru sustinute de materiale ca metalul, sticla si printul de mari dimensiuni. Delimitarea spatiului s-a realizat cu panouri modulare, alternante cu panouri simple si display-uri informative pentru crearea unor zone de interes variate.
Zonele de discutii au fost delimitate prin intermediul unui panou imagine cu rol de promovare de produs. „Barul” a fost realizat din material negru si sticla, urmarindu-se purtarea discutilor intr-un cadru comod si relaxat.
Conceptul propus a sustinut rafinamentul produselor (ochelari, lentile si servicii de optica), promovand totodata Rodenstok prin firma Interoptik in al 15-lea an de activitate.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
9 comentarii:
Vorbe multe pentru nimic. Standul nu are nimic remarcabil. Parerea mea.
noroc cu ochelarista aia blonda ca a mai salvat onoarea standului...
Subtire rau lucrarea. Nu observ niciun element in stand care ar putea sa ridice vreo dificultate nici macar unei firme de incepatori.
subscriu. curat nimic standul asta. Pe viitor sa cashte bine ochii cand isi alege designeru'. Singurul lucru care mi-a atras atentia a fost ca onor clientu' a vandut un numar impar de lentile. O fi vandut si la chiori. :)
Observ ca daca intri in gura " admiratorilor" nu te mai spala nici apele Nilului. Pana la urma, oamenii astia au curaj sa iasa in fata cu ce au facut ei, bine sau rau, dupa parerea fiecaruia. In loc sa ne sustinem, de-abia asteptam ocazia sa ne desfiintam. In concluzie, nimic nou sub soare.
este si nu este adevarat. la lucrarile care au ceva de spus am vazut si opinii pozitive. interoptik nu e de pus la gunoi dar nici nu se remarca prin ceva. e acolo, sa fie.
Toate bune si frumoase, lucrarile cu bune si rele fiecare, totusi vreau sa-i felicit pe cei care s-au incumetat sa isi arate capabilitatile, bravo lor. Dar ce te faci cu aia care stau cu capul in nisip si nu fac decat sa comenteze sau sa se uite lung?
cunosc foarte bine domeniul si am avut de-a face cu unele din firmele care au aparut aici si pe care le apreciez sincer pentru lucrari. de aceea urmaresc ce se intampla aici si ma intreb de ce nu apar si lucrarile mai marilor productiei publicitare? unde sunt klass, eltrix, hecht si altii? nu vor sa se coboare sau n-au ce arata?
Firmele mari au treaba. Nu fac spectacol, fac bani.
Trimiteți un comentariu