vineri, 14 septembrie 2007

Ma pregatesc de balci


Mereu m-am intrebat care o fi adevaratul resort care aduce firme cu toptanul la fastuosul si mult trambitatul targ al bransei.
Sa fie expectativa unui profit bunicel venit din cresterea vanzarilor, sa fie vanitatea de a fi vazut de colegii din piata(adica obtinerea unei notorietati de catun) ori, sa fie, pur si simplu, o banala si amorfa inertie?
N-am reusit sa decelez vreun motiv plauzibil, caci imediat ce puneam degetul pe unul, mi se parea, brusc, ori nerealist, ori hilar, ce sa mai, nu l-am investit pe niciunul cu maxima credibilitate. Asa ca voi abandona momentan subiectul, dar il voi rascoli iar chiar la targ, intreband oamenii pe sleau care-i treaba de fapt...
Acum, ca am deschis sacul dilemelor, simt nevoia sa va intreb: V-ati pregatit? Standu-i gata, ofertele sclipesc, oamenii-s dornici sa reprezinte cu mandrie firma? Sau va pregatiti pentru vreo 3-4 nopti albe, dedicate inceperii si ducerii la bun sfarsit a minunatului stand in care va veti petrece jumatate din saptamana ce urmeaza? V-ati construit strategia de abordare a vizitatorilor, v-ati programat minutios fiecare ceas, sunteti deja excedati de intalnirile programate?

Cum e pulsul, oameni buni?

Pentru ca n-am o concluzie teapana(sau mai degraba evit s-o creionez), voi cita, pentru ca am rezonat cu mesajul sau, niste spuse ale unui domn, persoana importanta: iubesc sa iubesc, iubesc sa urasc, numa' indiferenta ma omoara...

Niciun comentariu: