joi, 24 ianuarie 2008

Nissan mizeaza pe spatiu



Salonul auto de la Bucuresti din toamna anului trecut a reprezentat pentru Nissan oportunitatea de a prezenta noile modele Tiida si Quashquai. Abordarea constructiva a standului expozitional a mizat pe eleganta si pe spatii aerisite care sa puna in evidenta modelele expuse. Constructia standului a revenit companiei Printactiv care reuseste sa inscrie in categoaria semnelor anului 2007 inca o lucrare din domeniul standurilor expozitionale.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Se pare ca Printactiv s-a specializat pe standuri auto. Am auzit ca are destule in portofoliu.

Anonim spunea...

mda... e o chestie sa te specializezi in asa ceva... oare poate o firma sa traiasca numai din standuri expozitionale? inca nu am auzit pana acum la noi de asa ceva dar nu m-ar mira sa aud ca apar firme cu specializare foarte stricta.

Anonim spunea...

na, cum sa nu poti trai din asta cand iese banu greu. si sincer, daca te afla lumea ce poti, de munca e. pai numai la cerf si la siab daca ne gandim. asa specializare mai zic si eu. putere de munca sa ai...

Anonim spunea...

mai greu cu specializarile astea la noi. parca nu-ti vine sa renunti la banneru ala neprevazut, loganurile colantate sau mai stiu eu ce brosuri care iti aduc un venit timid, dar constant.

Anonim spunea...

ce specializare taica, ca daca primeste unul o cerere pentru o lucrare cu care n-are nici in clin nici in maneca se da peste cap de trei ori, lasa la pret cu nesimtire si pe urma se specializeaza el la fata locului.