luni, 3 decembrie 2007

La pomul daruit...mai bine nu te duci



Cam asa s-a calcat romanu' in picioare de ziua nationala pentru a fi parte a mirobolantei aprinderi a celui mai inalt brad posibil si imposibil... Cred ca si-au frecat mainile cei de la banca sponosor, nici in cele mai promitatoare vise nu si-ar fi imaginat ei asa audienta... Daca stiau, poate le dadea prin cap sa deschida si cateva chioscuri si tarabe de credite cu dobanda cat bradu' cu pricina, ca sigur nu pleca romanu cu mana goala de acolo...

4 comentarii:

Anonim spunea...

da, frate am ajuns si eu la marele bra(n)d. chestia tare e ca pe la 11 au stins instalatia, mai mergea doar steluta din varf. Ori nu le-au mai ajuns banii si pentru factura de curent, ori o fi tras careva heblu'...?

Anonim spunea...

de-abia asteptati sa mai apara ceva nou de desfiintat. eu unul macar sunt indreptatit sa-mi dau cu parerea si nu pentru ca am vazut poze apocaliptice pe net, ci pentru ca am fost acolo in ziua Z. si mi-a placut. da domne, a fost frumos, lumini, artificii, un superb concert sustinut de un ansamblu de acordeonisti de care nu mai zice nimeni nimic. e-adevarat a fost exagerat de aglomerat, dar sincer nu era de asteptat?! lumea e acasa, nu ca de revelion si n-are ce face, asa ca iese la plimbare ca ii plac premierele si showul, ce mirare. dar noi suntem mereu luati prin surprindere de chestii evidente.

Anonim spunea...

mai nou, umbla vorba prin targ ca cica treaba cu cel mai inalt e o gogorita

Anonim spunea...

Bradul a fost nespectaculos si cam urat ca avea ramurile in jos, asa s-a terminat anu cu ramurile in jos, ca a fost urat si multa lume si s-au calcat in picioare. O fi dat ceva lumina da organizarea a fost la pamant... Mai bine veneau politisti zburatori....