vineri, 9 mai 2008

Sticla vorbitoare


Extrapoland de la sloganul “Redd’s talk about it” al noului produs Ursus Breweries, platforma de comunicare a proaspatului brand a fost transpusa la nivel concret in... sticle vorbitoare. Conceptul agentiei a fost transformat in realitate de compania de productie publicitara WIND 94, care a realizat un veritabil gadget: o sticla uriasa de 1,8 metri, replica fidela a designului original, dotata cu difuzor si player cu senzor de proximitate, care se declanseaza automat in momentul in care un trecator se apropie la o distanta mai mica de 2 metri. Este prima data cand se abordeaza acest tip de promovare in Romania. Lansarea sticlei vorbitoare a fost un succes si a devenit un nou motiv de mandrie pentru agentia care l-a realizat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

extrapoland vorbaraia de rigoare, wind isi baga nasu in carbogazoase spirtoase (sau nu) dupa pofta inimii.
in alta ordine de idei, bine ati revenit cu postari. mai mai sa cred ca v-ati dat la fund- ca sa pastrez spiritul operelor recent ilustrate...